6 Ocak 2011 Perşembe

Güya en son daha sık yazmaya karar vermiştim ama tam 5 ay olmuş yazmayalı. Bu kadar rehavette fazla ama. Rehavetten kurtulmama sebep ise çok sevdiğim bir arkadaşımın da blog yazmaya başlamasını öğrenmem oldu. Birbirimizi gaza getirmeye karar verdik. Sevgili zeytinezmesi sayesinde uzun zaman sonra tekrar yazmaya karar vedim. Bakalım bu sefer ne kadar devam edebileceğim. İşin garibi günümün en az 1 saati takip ettiğim blogları okumakla geçiyor. Tabi araya evlilikte girdi:) Evlilikle ilgili düşüncelerimi de bir ara paylaşmayı düşünüyorum. Evet başlangıcı yaptık. Darısı 2011'de düzenli bir blog yazarı adayı olmaya ;)

3 yorum:

  1. zeynn,bence düğünün postu yapmalısın...süper nikah süslemelerin ile şeker kutularının bolca resimleri olan...xoxo

    YanıtlaSil
  2. Tatlım sizin için daha yeni yaptım SP'na ekleyemedim mailin yok mailden ulaş bana öperim. stildirektoru@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. ya ben bu yorumları daha yeni gördüm:( Eda Sp ne acaba:))) Neyse ben biraz şu blog dersime çalışim en iyisi:)

    YanıtlaSil

Haydi fikrinizi yazın:)