18 Şubat 2011 Cuma

İş'sel şikayetler

Neredeyse 1 yıl olacak heveslenip bloğumu açalı ama postları toplasan bir elin parmaklarını geçmez. İlla fotoğraf koymamın şart olmadığını içimden gelenleri yazabileceğim aklıma geldi:) Ne kadar yaratıcı bir fikir! Bu arada 8 tane izleyicim olmuş:) E artık birileri beni izlediğine göre öle boş boş oturmak olmaz. Bu nedenle başlangıç olarak haftada en azz 3 post yapmaya karar verdim. Kararı verdim de, uygulama nasıl olcak göreceğiz.

Bu aralar iş beni boğuyor. 1 yıl içinde istifa edip tazminatımı alma hakkım var. Devletin kadınlar evlenince onlara sağldığı inanılmaz bir nimet. E tabi 5 yılı geçen bir süredir buradayım. Ayrılınca tabi ki tazminatımı almak isterim. Bu nedenle 24 Eylül'e kadar iş buldum buldum, bulamadım yine de ayrılmaya karar verdim. Ofise gelmek benim için cidden bir işkence. Tabi ki bu üst seviyedeki motivasyon işlere de yansıyor. Bu isteksizlikle ne kadar çalışabilisiniz? Normalde 1 günde bitireceğim işler birden bire 3 günde bitmemeye başladı. Bilemiyorum. Bir an önce birşeyler yapmam lazım. Ama güç bulamıyorum kendimde. Hayallerimin peşinden mi gitsem yani kendi işimi mi kursam, yoksa yine maaşlı döngünün içine mi hapsolsam?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haydi fikrinizi yazın:)