18 Şubat 2011 Cuma

Pride'dan dev hizmet. Herkes bir gün Melissa by Vivienne Westwood Anglomania giyecek:)

Anlaşıldı bugün yazasım var. Size (adım gibi eminim ki zaten hepiniz (yani sekiziniz de:))biliyorsunuzdur)bir haberim var. Pride renk ve numara ayrımı yapmadan çekilişle Vivienne Westwood Melissa Anglomania veriyor. Bende Melissa babatlerinden var 2 tane. Bir tanesi sevgili kayınvalidemin hediyesi hani ucunda küçük deliği olan (nam-ı diğer tiptoe) :) Diğeri de en cartından mor ve çiçekli Isabela Capeto tasarımı olanlardan. Bakim nette foto var mı? Buldum:) Şimdi eklemeyi deneyelim.


En sevdiğim ayakkabılarım sıralamasında ilk 10 da yer alırlar. 80 in üzerinden ayakkabım oluğu düşünülürse fena değiller bence sıralamada:) 80 ayakkabının kaçını giyiyorsun dersen inanın 20 yi geçmez. Çok beğenip alıyorum ama sonra bir türlü giyemiyorum. Neyse evmize taşınalım hepsini giyicem inşallah:)

Hahaha alem kızım. Asıl konuyu unutup yayınladım postu. Asıl konu Pride'ın ayakkabıyı verdiği postun linkini yayınlamaktı. Bloğunu açtığı günlerden beri takip ediyorum Pride'ı. DIY leri cidden çok başarılı. Ankaralı olması beni ayrıca cezbediyor. Linkimiz burada. Link vermeyi de başardıktan sonra bu sefer postu cidden bitirebilirim. Şimdi Pride'ın sayfasına gidip yorum bırakmada:)

2 yorum:

Haydi fikrinizi yazın:)