24 Şubat 2011 Perşembe

mavi ojelerim

kendimle yanlışlıkla gurur duyucam kanımca zira üst üste 2 gün post yaptım diyebilirim. ama bunları yazmazsam olmazdı çünkü benim için devrim niteliğindeler. ben mutlaka manikür sonrası french yaptırırım. yüzük parmağıma da nazar boncuğu ya da değişik bir şeyler. bu arada aç parantez bu işi Ankara'nın kuşkusuz en iyi yerinde yaptırıyorum. Huriye ve Nur kardeşlerin Farabi'de Zebra'nın üst katında yer alan mekanlarında yani. Neyse manikür sonrası frenchten farklı şey yaptırdığım görülmemiştir. Bu sefer bu maviyi görüp bunu yaptırmaya karar verdim. Zaten uzun zamandır istiyordum bu rengi denemeyi. Huriye Abla rengi görünce bana "Depresyonda mısın, her şey yolunda mı?" gibi sorular sormaya başladı:)) Neyse ben bayıldım kesinlikle. Sevgilim görünce ise "nerden buluyosun bu garip şeyleri" dedi:) Ben şu anda çok mutluyum. Bundan sonra rengarenk sürmeyi düşünüyorum ojelerimi:)





Dolma parmaklı ellerim bile güzel göründü gözüme bu ojelerle:) Bu arada dün sürülen ojenin üstü silinmişti. Ama bugün yemedim içmedim araştırdım. Pastel'de 72 numara ve Sephora'da deniz dalgası ya da öyle bir ismi olan oje aynı bu renk:)

Sırada her parmağı ayrı renk oje var:)

3 yorum:

  1. Güle güle sürün bu arada zunlu header için canım barınaklara bağışını yap dekontunu yolla sıra senindir ok .)

    YanıtlaSil
  2. bence çok güzel canım renk beyaz tenlisin çok yakışmış
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. o dolma parmaklar bendede var ama sana yakısmıs

    YanıtlaSil

Haydi fikrinizi yazın:)